22. júla 2022TEST: Hyundai Kona N – lepšia, ako ktorýkoľvek FWD hothatch0 Comments29 Minutes 3. júla 2022TEST: Peugeot 308 GT 1.2 PureTech 130k – postavte mu piedestál0 Comments21 Minutes 19. júna 2022Cesta za slovenskou ropou na elektrickom BMW iX30 Comments17 Minutes 25. mája 2022TEST: Honda HR-V e:HEV Advance Style – Lotosový kvet0 Comments20 Minutes 22. mája 2022TEST: Renault Captur Plug-in Hybrid – Jabĺčko na kolesách0 Comments12 Minutes 15. mája 2022TEST: Seat Arona FR 1.5 TSI DSG – keď ju miluješ…0 Comments23 Minutes 2. mája 2022TEST: Jeep Wrangler Rubicon 4xe – nepotrebuješ ho, no musíš ho mať!0 Comments25 Minutes 24. apríla 2022TEST: Dacia Duster Prestige 1.3 TCE 150k EDC – dušou dobrodruh0 Comments23 Minutes 10. apríla 2022TEST: Dacia Spring Electric – viacúčelové mestské vozítko0 Comments17 Minutes 6. marca 2022TEST: Škoda Fabia Style 1.0 TSi DSG – Ako chutí moc0 Comments25 Minutes 21. februára 2022Tri hodiny s BMW M240i – prvý dotyk0 Comments16 Minutes 10. februára 2022Slovenským dopravným inšpektorátom hrozí nedostatok nových tabuliek EČV, zelené sa už minuli!0 Comments4 Minutes 6. februára 2022TEST: Nový Peugeot 308 GT Hybrid – technologický vrchol segmentu1 Comment26 Minutes 22. januára 2022TEST: Škoda Superb Sportline 2.0 TDI 200k 4×4 – Dračia koža od nafty0 Comments17 Minutes 19. decembra 2021TEST: Renault Arkana E-Tech Hybrid – Revolúcia v diamantoch1 Comment20 Minutes 15. decembra 2021TEST: Seat Ibiza FR 1.5 TSI DSG – „láska, bola som u kaderníka“0 Comments19 Minutes