Toyota sa rozhodla, že Supra nebude jediný miláčik a preto vytiahli aj svoj dostupnejší športiak – GR86 – a spravili z neho limitku s názvom Yuzu Edition. Ak ti niečo hovorí názov Scion FR-S Release Series 1.0, gratulujem, si buď pamätník alebo autíčkarský nerd. Táto nová edícia je duchovným nasledovníkom toho oranžového výstrelku z roku 2014, akurát v žiarivo žltej a s podstatne lepším hardvérom.

Zdroj: Toyota

Čo to celé vlastne je?

Základom je GR86 Premium, čiže vyššia výbava. Toyota však tentoraz nešla cestou samolepiek a falošných karbonových detailov, ale pribalila Performance balíček – reálne funkčné veci ako Brembo brzdy a SACHS tlmiče. Čiže niečo, čo reálne zlepší správanie auta, nielen fotky na Instagrame.

Zdroj: Toyota

Kto chce ísť ešte ďalej, môže si priplatiť za decentný bodykit a štvorkoncový výfuk, ktorý rozhodne decentný nie je. Výkon pod kapotou však ostáva nezmenený – stále tu máme atmosférický 2.4-litrový štvorvalec s výkonom 228 koní a 250 Nm. Manuál alebo automat – tvoj výber. V oboch prípadoch je tu Torsen samosvor vzadu, takže aj keď nezrýchľuješ rýchlejšie, aspoň vieš driftovať s eleganciou.

Zdroj: Toyota

Retro štýl s modernou dušou

Yuzu Edition dostala 18-palcové matné čierne disky, ktoré pripomínajú starý dobrý Scion. Interiér je čierny, ako sa patrí, ale namiesto tradičného červeného prešívania dostaneš žlté detaily, ktoré ťa budú vizuálne kopať do očí. Nechýba ani zmenené mapovanie plynové pedálu, ktoré Toyota predstavila minulý rok – jednoduchšie medziplyny a ostrá odozva na plyn sú na dennom poriadku.

Zdroj: Toyota

Limitka naozaj limitovaná

Toyota to tentoraz nepreháňa – vyrobí iba 860 kusov, avšak v Európe sa jej nedočkáme.  Dostane ju len severoamerický trh. Predaj sa spustí na jeseň 2025, a cena? Zatiaľ tajná, ale určite viac ako základných $32,600, teda Premium výbava, na ktorej je Yuzu postavená. Čakaj niečo okolo $35,000+, teda zóna, kde bežne nájdeš aj Hakone Edition.

Zdroj: Toyota