TEST: Volkswagen Tiguan 1.5 e-TSI Elegance – vo všetkých smeroch lepší Hyundai Tucson 20th Anniversary: Špeciálna edícia s atraktívnym bonusom a výnimočnou výbavou TEST: Volkswagen Golf 8 R 2021 – Nečakané spoznávanie TEST: Cupra Leon 1.5 eTSI – toto nie je len facelift Autosalón Paríž 2024: Renault predstaví 7 premiér a 2 nové koncepty TEST: Renault Scenic E-Tech ICONIC 220k – bez dĺžňa, no s peknou tvárou CUPRA Terramar: Nový Hrdina Vstupuje na Scénu – Svetová Premiéra na America’s Cup Škoda Auto: Oslava 90 a 160 rokov inovácií v závodoch Kvasiny a Vrchlabí TEST: CUPRA Formentor 1.5 eTSI 7DSG – konečne jedinečný TEST: BMW X1 M35i xDrive U11 – vychoval ho väčší brat TEST: Hyundai IONIQ 5 N – extrémny stroj pre bežných ľudí TEST: Hyundai i20 1.0 T-GDI Family – po ľahkej plastike TEST: Chevrolet Corvette C8 Z51 Stingray – američania to dokázali (Blackrent.sk) TEST: Hyundai IONIQ 6 Premium RWD 77.4 kWh – krídlo lietadla snívajúce o Porsche TEST: Peugeot 508 SW PSE – povolený elektrický doping TEST: Peugeot e2008 GT – pazúry budúcnosti TEST: Volkswagen Touran 1.5 TSI R-Line – ohrozený druh TEST: Audi RS6 Performance – keď ťa rodina naučí… TEST: BMW i5 M60 xDrive – nepopulárne rozhodnutia TEST: Audi SQ8 V8 TFSI Quattro – len pre vybraných TEST: Renault Austral Hybrid E-Tech ICONIC – prémiový zážitok TEST: Cupra Formentor e-Hybrid 204k – hrdina bežného dňa TEST: Peugeot 2008 GT 1.2 PureTech 130k (facelift) – viac drápov, viac odvahy TEST: BMW M4 Competition – moja, tvoja, naša /Blackrent.sk TEST: Renault Clio Esprit Alpine E-TECH – nohami na zemi TEST: Honda ZR-V Advance e:HEV – naučila sa po európsky TEST: Cupra Ateca 2.0 TSI 190k – Rockerka v rokoch TEST: Hyundai Kona Electric+ 65.4 kWh – šikanuje C-segment TEST: BMW M5 Competition F90 625k – peklo v raji / Blackrent.sk TEST: Opel Astra GSe 225k – je toto nový život pre Opel?! TEST: Cupra Formentor VZ 310 TRIBE – Honba za pokladom REPORT: Cestou necestou s dvomi Cuprami Formentor TEST: Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Life – Šedá myška v kráľovskej červenej. TEST: Peugeot 3008 Hybrid4 – pekne pozdrav TEST: Volkswagen Arteon Elegence 2.0 TSI 190k – keď máš vkus… TEST: Aprilia Tuareg 660 – Talianka, čo to rada tvrdo…a dlho TEST: Peugeot 408 Hybrid – keď nenabíjaš, tak platíš TEST: Audi RS4 Competition Plus – jedenáste prikázanie TEST: Škoda Superb 2.0 TSI 272k Style – posledný nech zhasne TEST: Renault Austral 1.3 TCe Esprit Alpine – Duch legendy TEST: Cupra Formentor VZ5 – tajný agent s 5 valcom TEST: Vespa Super GTS Sport 125 – ochutnávka života TEST: BMW X1 xDrive 30e – keď niečo dáva zmysel TEST: Dacia Duster Journey 150 EDC 4×2 – Mešťan či dobrodruh? TEST: Hyundai IONIQ5 Premium AWD MY23 – áno, ten s kamerami TEST: Renault Arkana E-Tech Engineered – Klame telom TEST: Honda Civic Type-R 2023 – nedeľný obed TEST: Tesla Model S 100D 2018 – priekopník TEST: Abarth 595C Turismo – najmenší talianský superšport TEST: Cupra Born First Edition – pekné EV bez kompromisov Rýchly dotyk – BMW M3 Touring Competition xDrive TEST: Cupra Leon 1.5 e-TSI DSG – kope hrob svojmu otcovi TEST: Škoda Enyaq RS Coupe – 35 tisíc novinárskych kilometrov TEST: Volkswagen Polo GTI 2.0 TSI 207k DSG – Tik tak, tik tak… TEST: Audi Q8 S-Line 55 TFSI – Do mesta, či do vody? TEST: BMW X1 23i xDrive M-Sport Line U11 – nevyrástla, no dozrela TEST: Porsche 718 Boxster GTS 4.0 – nádych života TEST: Seat Arona FR 1.5 TSI DSG – keď ju miluješ… TEST: Honda Civic e:HEV Advance – kupované srdcom TEST: BMW 320d Touring xDrive G21 Lci – statočne sa drží TEST: Seat Ateca FR4 2.0 TSI – úprimný test majiteľa Atecy TEST: Audi RS e-Tron GT – nová éra Audi Sport TEST: Peugeot 308 SW GT Hybrid – Naučil ma novým zmyslom TEST: Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI DSG – Dostala, čo chcela TEST: Škoda Octavia Sportline 2.0 TSI 190k 4×4 – eReSa bez kofeínu TEST: Renault Mégane E-TECH – Android na kolesách TEST: Dacia Jogger TCe 100 LPG – Rodinný podnikateľ TEST: BMW M440i Gran Coupe xDrive – všetko OK TEST: Hyundai IONIQ 5 Style – spoločne za jeho zdrojom energie TEST: Renault Twizy 80 – To čo dal?!! TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 245k – skrytý klenot s dvomi výfukmi TEST: Mini Cooper SE – tínedžer na pohovore TEST: Peugeot 308 SW GT 1.5 BlueHDi EAT8 – kamarát do dažďa TEST: Hyundai Kona N – lepšia, ako ktorýkoľvek FWD hothatch TEST: Peugeot 308 GT 1.2 PureTech 130k – postavte mu piedestál Cesta za slovenskou ropou na elektrickom BMW iX3 TEST: Honda HR-V e:HEV Advance Style – Lotosový kvet TEST: Renault Captur Plug-in Hybrid – Jabĺčko na kolesách TEST: Jeep Wrangler Rubicon 4xe – nepotrebuješ ho, no musíš ho mať! TEST: Dacia Duster Prestige 1.3 TCE 150k EDC – dušou dobrodruh TEST: Dacia Spring Electric – viacúčelové mestské vozítko TEST: Škoda Fabia Style 1.0 TSi DSG – Ako chutí moc Tri hodiny s BMW M240i – prvý dotyk Slovenským dopravným inšpektorátom hrozí nedostatok nových tabuliek EČV, zelené sa už minuli! TEST: Nový Peugeot 308 GT Hybrid – technologický vrchol segmentu TEST: Škoda Superb Sportline 2.0 TDI 200k 4×4 – Dračia koža od nafty TEST: Renault Arkana E-Tech Hybrid – Revolúcia v diamantoch TEST: Seat Ibiza FR 1.5 TSI DSG – „láska, bola som u kaderníka“ TEST: Cupra Formentor 2.0 TSI 190k 4Drive – najlepší Formentor! TEST: Hyundai i20N – Diablove batoľa TEST: Hyundai Kona N-Line 198k AWD – ostrý kečup TEST: Peugeot e2008 – elektrická „deux mille huit“ Magnet na pohľady: Nový Hyundai TUCSON N Line TEST: Honda Jazz Crosstar – rekordér z ďalekého východu TEST: Seat Arona Experience 1.0 TSI 110 7DSG – Španielka po plastike TEST: Seat Tarraco FR4 TSI 245k – Metal v Jazzovom klube PAV Jankov vŕšok 2021 – opäť sa stretávame TEST: Dacia Sandero Stepway – med v ústach TEST: Cupra Formentor 1.5 TSi 150k – Aj tak sa páči každému TEST: Škoda Octavia iV – Dobrý deň, pán manažér! TEST: Renault Megane R.S. Line TCe 160 EDC – najlepšie nakoniec TEST: Hyundai i20 Style 1.0 T-GDI 48V vs Comfort 1.2i – Novinárska fullka alebo ľudová voľba? TEST: BMW 330e Touring – Zelená za všetky prachy! TEST: Seat Ateca 1.5 TSI Style Family – štýl, rodina a offroad? TEST: Škoda Octavia Scout – prečo sa nevolá Pionier?! TEST: Hyundai Santa Fe HYBRID Premium – výkladná skriňa Na golf, či na ring?! – BMW M440i Cabrio na okamih TEST: Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG – Smiem prosiť?! TEST: Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Hybrid – Batman, či Stormtrooper? TEST: Peugeot 308 SW II. generácia – rozlúčková… Prvý kontakt: Škoda Enyaq iV 80 – najluxusnejšia eMBéčka ⚡️ TEST: Peugeot 3008 Allure 1.2 PureTech 130k EAT8 – faceliftom k lepším zajtrajškom TEST: Cupra Leon e-HYBRID 245k – kone, ktoré kopú ? TEST: Peugeot e-208 GT – porazil všetkých TEST: Seat Arona FR 1.5 TSi DSG – chýbajúci diel TEST: Peugeot 508 SW HYbrid – ekologický Private Jet TEST: Seat Leon 1.5 TSi Style 2021 – Lacnejší, ako kedysi TEST: Honda E – Cyberpunk 2021 Medziplyn OneTake – zobúdzame náš YouTube TEST: Seat Ateca 2021 Xperience – vydarený?! facelift TEST: Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDi 2020 – predohra Hyundai Kona 2021 – cena a dostupnosť zaujme TEST: Honda Jazz e:HEV Elegance – saxofón a trúbka TEST: BMW 520d Touring G31 LCI – horúci kontakt TEST: Hyundai Kona Electric – Mona Líza TEST: Mini Cooper JCW Convertible – Splnený sen TEST: Nissan X-Trail DIG-T 160 DCT N-Connecta – ochotný sluha Hyundai Tucson 2021 – poznáme slovenské ceny aj dostupnosť TEST: Nissan JUKE 1.0 DIG-T 117 – Extrovert pre samotárov TEST: Peugeot 3008 HYbrid4 GT-Line – vstup do sveta elektrifikácie #quicknews – Puma ST, vylepšené N-ko a koncept Peugeotu skutočnosťou BLOG: Babie leto v ikonickom kabriolete s vlajkou na streche TEST: Peugeot 2008 GT 1.2 PureTech 155k EAT8 – cesta naprieč Francúzskom Cena Slovenska Pezinok BABA 2020 TEST: Seat Leon FR 2020 1.5 TSi 130k M6 – čerstvý inžinier Back to school: Hyundai, Peugeot aj Škoda vo veľkom Nový Hyundai Kona sa odhaľuje na prvých fotkách KOWAX Valmez Rally 2020 – tenkrát poprvé Štyri autá, po ktorých petrolhead túži TEST: Škoda Scala Monte Carlo 1.5 TSI DSG – oblečený ako víťaz Kopanice s Monte Carlom a rodinné stretnutie TEST: Hyundai Kona Hybrid – transgender medzi hybridmi Škoda Citigo-e iV a maratón Podunajskou nížinou TEST: Škoda Citigo-e iV – nechytaj, kope! #quicknews: Cupra Formentor príde na jeseň #quicknews: Ford a Volkswagen – užitková fúzia Nový Nissan X-Trail je tu. Láka na množstvo asistenčných prvok a maximum priestoru „Nový“ Peugeot 308 – nová generácia sa však nekoná Nové BMW rady 4 – „THE Votrelec“ #okresky TEST: BMW X4 30d M Sport Line 2020 – naftový atlét pre petrolheadov TEST: Seat Ibiza FR Black Limited 1.0 TSi 95k – čiernobiela nelimitovaná TEST: Ford Puma ST-Line X 1.0 EcoBoost MHEV – skrotená šelmička Úspešná edícia Hyundai TUCSON Smart je teraz ešte výhodnejšia! BMW neustrážilo fotky pripravovanej rady 5 TEST: Škoda Superb Sportline 2.0 TSi 272k – ľudový naprávač TEST: Seat Tarraco 1.5 TSi DSG Style – Kočiar pre mladú rodinu Prečo je teraz dôležitejšia kúpa nového auta, ako cestovín, či múky?! BMW G5M Hurricane RS. Vitajte vo svete superšportov so štyrmi dverami TEST: Škoda Superb Scout 2.0 TDi 190k 4×4 – najstatočnejší v triede Hyundai predstavuje novú i30 – modernejšia, rýchlejšia a ekologickejšia. TEST: Peugeot 508 GT SW 2.0 BlueHDi – nebuď labuť Weekly NEWS – Kórea – Španielsko 2:1 Faceliftovaný Renault Mégane IV – pribudli kone ale aj hybrid! TEST: BMW X3 30d Luxury Line – saxofón a Cohiba Seat Leon IV – Technika ↑↑ Sexappeal ↓↓ Toyota Yaris GR-4 sa nám predstavuje – auto pre puristov Rendez-vous: Jaguar XE S – Jaaag, ako má byť TEST: Ford Ranger Raptor 2020 – vrchol reťazca TEST: Seat Arona 1.0 TGi CNG – život schizofrenika 2021 Jaguar F-Type – Tras sa, Bond! Už neutečieš. Hyundai TUCSON v edícii Smart získate už od 217 € mesačne MINI John Cooper Works GP – 3000 ekológov TEST: Hyundai i30 Fastback N-Line – kindermafián TEST: Seat Leon FR 1.5 TSi 130k Black Limited – posledné husle Nový Golf 8 je tu! TEST: Seat Ateca FR 1.5 TSi DSG – „hezky česky“ TEST: Seat Ibiza Style LIMITED 1.0 TSI DSG – zabudnite na stereotypy! 2020 BMW X5M a X6M – SUV se srdcem M5ky N-Track Day – microreport PAV BABA 2019 – traťák či plavčík? TEST: Hyundai Ioniq Electric – nie je eco ako eko 3008-ka, na ktorú sme čakali – HYBRID4 N-Track Day Slovakia RING 2020 Audi RS6 Avant – Dálniční raketa dostala hybridní upgrade TEST: Ford Mustang GT 5.0 V8 – príbeh siroty PAV Jankov Vŕšok 2019 – report očami traťáka TEST: Hyundai i30 Fastback N – najlepší test EVER Sivé myšky na Babe – ranná rozcvička Nový Ford Focus ST – poznáme slovenské ceny! Mini Cooper SE – Mini-električka do mesta Nový Renault Captur – ale to trvalo… 2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody – cica sa vyžrala TEST: Peugeot 508 2.0 BlueHDi GT-Line – petite Grand Tourisme Audi SQ8 robí kadla-kadla Alpine A110S – dobré je ešte lepším TEST: Seat Arona Beats Audio – Soundcheck Nové BMW M8 Competition – A chceli sme ho?! TEST: Seat Tarraco 2.0 TDi 190k 4Drive – do tretice… Renault MÉGANE IV R.S. Trophy-R – a čo ďalej? TEST: Mini Cooper Clubman S – člen klubu Hyundai i30 Fastback N – milionár z chatrče Porsche 911 Speedster – 911 pro pravé fajnšmekry Ford Mustang Shelby GT-S – najrýchlejšie auto sveta Kia Stinger GTS – Kia pro driftery? Audi S-TDi-V6-5: neplačme nad rozliatym benzínom TEST: Mitsubishi Outlander PHEV 2019 – R.U.R. medzi Plug-in Hybridmi Medziplyn vyberá: Päť kabrioletov pre päť rozpočtov! Úplne nový Ford Kuga a aj Ford Explorer pre Európu Hyundai i30 Fastback N – rendez-vous na Slovakia Ringu TEST: Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC – Soľ nad zlato TEST: Seat Ibiza FR 1.5 TSi – rok s tvrdohlavou španielkou Ferrari F8 Tributo – Poslední nehybridní V8 od Ferrari TEST: Peugeot 3008 2.0 BlueHDi EAT8 – GT-čko po druhé Mazda CX-30 – Model, který nikdo nečekal Cupra Formentor je definíciou môjho alter ega Ford, či Hyundai nebudú tento rok v Ženeve Mercedes-Benz GLC facelift – povinná zastávka pred novým modelom TEST: Kia Ceed 1.4 T-GDi – čistý a úprimný vzťah aj po 30 tisíc kilometroch Škoda Kamiq – Zvýšená Scala za zvýšenou cenu? MORIS CUP 2019 v Jahodnej zrušený! – Ako vážne?! TEST: Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi EAT8 – Postskriptum k benzíňaku Renault MEGANE IV R.S. Trophy – Včela opäť útočí! Nová A45 AMG by měla pod kapotu dostat až 415 koní! Peugeot Sport Engineered 508 – môj nový kryptonit TEST: Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Premium – líder hitparády Ford Focus ST 2019 – už sa to len potvrdilo Volkswagen Golf GTi TCR – odsúdený na neúspech?! TEST: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech – VIP aj Premium Hyundai i30 Fastback N – lacnejší než sme čakali Nový Renault CLIO 2019 – evolúcia evolúcie s displejmi Medziplyn vyberá – 5 ikonických muscle cars z USA Toyota Supra – polovičný úspech SEAT lámal rekordy aj vďaka mne Ford Mustang Shelby GT500 – znovuzrodená legenda je tu! Nový Mercedes-Benz CLA 2019 predstavený! Lamborghini Huracán Evo – Rychlý jako Performante Nový Ford Kuga 2020 – nafotená pod minimálnym maskovaním Porsche Cayman GT4 Clubsport – Závoďák pro profesionály i okruhové nadšence 2019 BMW 1er nafotené pod kamuflážou Končíme! Ďakujeme. Hyundai i30 Fastback N a jeho civilnejší bráško N-Line Porsche 718 Cayman T a Boxster T – Odlehčený model pro pravý požitek z jízdy TEST: Seat Ateca 1.6 TDi Xcellence – Excelentná na zamyslenie Infiniti Q50 Eau Rouge – GT-R v praktickom šate, ktoré sa nikdy nedostalo do predaja Medziplyn vyberá – 5 filmov pre petrolheadov #TBT na Hyundai i30 v našom prvom teste Aký vývoj budú mať EURO normy?! Hyundai i30 Comfort Extra – extra komfortný, či extra výhodný? Škoda Scala – Nástupce Rapidu přichází s agresivnějším designem a moderní technikou Nový Renault Kadjar – poznáme ceny Facelift Mercedes-AMG GT – Pár kosmetických změn a jedno velké PRO Porsche 911 992 Carrera – nikdy nebola dokonalejšia Nový Bentley Continental GT Convertible – Nejkrásnější kabrio dneška TEST: Nový Ford Focus ST-Line 1.5 EcoBoost 2018 – auto, ktoré vyrástlo Nový Range Rover Evoque – Nové hybridní motory a typický design s trochou Velaru BMW M340i xDrive – Vegánska M3-ka TEST: Seat Leon ST 1.5 TSi Visio – Happy hour v showroomoch Medziplyn vyberá – 5 nezabudnuteľných áut 00tých rokov V Žilinskom závode Kia zišiel z výrobnej linky prvý ProCeed Malý Škodovácký crossover má oficiální datum výroby, možná i nové jméno Nový Ford Focus ST 2019 bude mať 2.3 EcoBoost – takto nám to potvrdil Medziplyn vyberá: 5 nezabudnuteľných áut 90tych rokov TEST: Hyundai i30N Performance 2018 – áno, už má aj GPF! McLaren Speedtail – Nástupce legendární F1 Medziplyn vyberá: 5 nezabudnuteľných áut 80tych rokov Facelift Audi R8 – Supersport v novém kabátu Peugeot Sport prinesie nové hybrid-športové modely Medziplyn vyberá: 8 zaujímavých áut s riadením štyroch kolies Cupra Ateca 2018 – Poznáme cenu TEST: Mini Cooper D 1.5 R3 TwinPower Turbo – Ikona Medziplyn vyberá: 5 budúcich klasík pre každého Petite TrackDay by RevRats – ukončenie sezóny ako sa patrí! Nové BMW řady 3 – Nejprodávanější ještě lepší Škoda Vision RS – Pohled do budoucnosti značky Test jazdenky – Renault Laguna III GT 2.0 dCi Škoda Kodiaq RS – Nejsilnější diesel v historii značky TEST: Seat Toledo FR-Line 1.0 TSi – potomok revolúcie Mercedes-AMG A35 4MATIC – AMG pro méně náročné? Hyundai i30 Fastback N je tu! Ford Fiesta ST 2018 vs. Ford Fiesta ST200 – Sivé sestry Nový Seat Tarraco bol oficiálne predstavený! Kia ProCeed 2019 – shooting brake pre bežných ľudí. Lister LFP – Jaguar F-Pace SVR je ešte šialenejší! TEST: Ford Fiesta ST 2018 1.5 EcoBoost – „Na toto som čakal!“ WTLP – čo zmenil v ponuke Renaultu? Prague Car Festival 2018 – Co všechno se změnilo? Hyundai Santa Fe je na Slovensku cenovo dostupný Lamborghini Aventador SVJ – Král Severní smyčky je na světě Nové BMW Z4 – zvyk (nie)je železná košeľa Nový Škoda Kodiaq RS je pripravený! TEST: Seat Leon FR 1.8 TSi ST – učiteľ fyziky Filozofia ostrého N-ka – Hyundai TEST: Peugeot 308 SW GT – Chardonnay ľadový zber Ford Focus 2018 – poznáme domáce ceny! Medziplyn Zraz vol. 2 – ďakujeme za účasť! TEST: Seat Ateca FR 2.0 TSI 4Drive – rozcvička na Cupru Facelift Porsche Macan – Sportovnější design podle 918 Spyder Predaj elektrických áut v Európe oproti minulému roku stagnuje, dôvodom je nedostatok verejných nabíjačiek Mercedes predstavil malé CLS – trieda A sedan Nová Audi Q3 – Nejhezčí mid-size SUV současnosti? TEST: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 7DCT – A cenu za najlepší dizajn získava… TEST: Seat Alhambra 1.4 TSi Sport – Party-bus alebo slúžka?! Nové DBS Superleggera – nejrychlejší silniční Aston všech dob! TEST: Ford Ranger Black Edition 3.2 Duratorq – Darth Vader medzi pick-upmi Nové BMW radu 8 Coupé – pre koho vlastne bude? Legendy 2018 – Nadšení nebo zklamání? Nová Audi Q8 – Bude to kvalitný konkurent pre X6 a GLE Coupe? BMW 640i F13 Coupé – Predávam a som rád, že kupca ešte nezaklopal na dvere Renault Megane R.S. 2018 – zoznamka na Babe TEST: Seat Arona 1.0 TSi DSG Xcellence – princ mestskej džungle Ford Mustang Shelby GT500 2019 – o krok bližšie k predstaveniu Renault Megane R.S. – poznáme ceny hlavného rivala i30N TEST: Lada (Niva) 4×4 Urban 5dv. – Ruský stroj času BMW iNEXT – budúcnosť klope na dvere Volvo S60/V60 Polestar – model, ktorého mi je ľúto Ford – „Dieťa na palube“ Modernizovaný Hyundai i20 má v pláne prekonať svoje doterajšie predaje TEST: SsangYong Korando 2.2 L E-XDI220 – bacuľatý sleeper Nový Mercedes-Benz A-Class L Sedan – znova však len pre Čínu Hyundai na autosalóne v Bratislave predstaví hneď niekoľko noviniek TEST: BMW X1 20d xDrive Sport Line – rande po nemecky Ford trafil s Mustangom do čierneho, predaje stále rastú Exkluzívne interview: Luca de Meo – prezident značky SEAT TEST: SsangYong Tivoli 1.6 16V BE – kórejsky zelenáč Produkcia Tesly v prvom kvartáli tohto roka TEST: Seat Leon X-Perience 2.0 TDi DSG 4drive – dlhší názov by nebol?! Opel Corsa GSi – reinkarnácia známej skratky TEST: Seat Leon 1.4 Tsi ACT Xcellence – na štýl „Sám Doma“ Ford Fiesta ST 2018 – ST-čko s jednou obličkou Seat Leon ST Cupra 370 – prečo nikto o nej nehovorí? BMW M4 – 30-ročné výročie „bez-strešných“ BMW M Nový Peugeot 508 GT – náš uhol pohľadu Cupra Ibiza 2018 – uniknuté fotky potvrdili jej príchod Kia Ceed 2018 – slovenské magazíny perlili Toyota Supra zažije tento rok obrovský Comeback SpaceX Falcon Heavy poslal prvé auto do vesmíru Emisná norma Euro 6.2 – už im to vážne ****?! TEST: Seat Arona FR 1.5 Tsi EVO – Ibiza na opätkoch BMW M5 rekordérom v Driftovaní Ford sa v roku 2018 vracia do seriálu WRC Ford Mustang 2018 – poznáme domáce ceny! Zhodnotenie roka 2017 TEST: Hyundai Kona 1.0 T-GDi -Tri malé kofoly poprosím! TEST: Hyundai Kona 1.6 T-GDi – kórejské vrece zábavy 5-hviezdičkový SEAT Arona – Euro NCAP Českí záchranári dostali nové BMW i3 TEST: Peugeot 3008 GT – je perfektný!! Takmer. Najlepšie hry pre petrolheadov – 2017 TEST: Ford Ranger WildTrak – kde nie je cesta, tam si ju spravím! Porsche MissionE – Tesla-killer zachytený pri testovaní Mazda v Tokiu na Motor Show ukáže svetu „diesel na benzín“ Svetovo najúžasnejší Drag Race v podaní Motor Trend Renault Megane R.S. 2018 – oficiálne predstavený na IAA vo Frankfurte TVR Griffith – Ford za 100 tisíc €?! BMW M5 F90 – unikli prvé fotky! TEST: Ford Fiesta 2017 – vyskúšali sme ju ako prví! Ford Kuga ST-line – test SUV trochu inak Novinky uplynulého týždňa – dva triumfy a jeden tragéd Ford Mustang 2018 neoficiálne potvrdený pre Európu?! Anketa Engine of the year – opakovanie je matka múdrosti Volkswagen Polo GTI – dvoj-litrový blázon! Test jazdenky – Seat Ibiza SC 1.2 Tsi Test – Nový Hyundai i30 1.4 T-GDi prekvapil Volkswagen up! GTI – odkaz na slávny Golf mk1 GTI Porsche 911 – nr. 1000000 V Európe končí predaj Fordu Mustang! Autosalón Bratislava 2017 – súhrn noviniek Honda Civic Type R 2017 – držiteľ nového rekordu na Nordschleife Policajný maratón 2017 – na týchto úsekoch si dnes dávajte pozor! 2018 Dodge Challenger SRT Demon Nedráždi Viper bosou nohou po plyne!